luni, 6 aprilie 2015

Soarele isi face efectul

Cand mestesc nu pot sa-l aud bine pe Nutini cum imi gadila nemaipomenit de frumos auzul de dimineata devreme, dar stiu exact la ce duce asta.
Ieri mi-a mai fost distrus un pic visul, mi s-a spus ce nu vroiam sa aud si desi eu stiam ca am dreptate, mi-e o teama uneori ca va ramane locul gol, doar simbolizand ce-a fost odata. Sa ramana doar praful pe mobila si o carte langa, poate o factura sau un chibrit.
Hai mai bine sa-ti spun tie, ca tot ce e acum e bun, ca fiecare zi e speciala si de fiecare data cand ma trezesc stiu ca voi sunteti acolo si ca tu in special ma astepti cu ceva dulce. E asa buna dragostea cu noi si nu ne lasa sa rasuflam decat in timpi alesi de ea, la doua noaptea cand nimeni nu mai e treaz. As putea sa-ti amintesc si sa-mi amintesti in fiecare zi cat suntem de fericiti, cat de norocosi am fost pana acum si cred eu, si in continuare. Parfumul nu trece asa usor, ii trebuie mult timp sa ne paraseasca. Si cand se goleste cutia cu bomboane picante, eu o umplu la loc cu altele mai dulci. Si nu ma plictisesc sa fac aceleasi lucruri de zi cu zi, de fiecare data in mod diferit, chiar daca unori par aceleasi, sper la amintiri mai profunde si mai lungi. Nu las sa se termine melodia si o pun pe repeat ca sa nu uit ce-am de zis. Pe fundalul cald si fierbinte se mai scurge o picatura din betia de cuvinte.
Dar nu cumva sa citesti cand eu sunt plecata. Sa mesteci bine orice, sa nu uiti ce iti promit caci eu nu uit.
Azi intr-adevar m-am trezit bine caci atunci cand am deschis ochii am vazut soarele pe geam. M-am gandit ca tot ce pot face de aici, e sa beau o cafea buna si sa scriu..

Niciun comentariu: