sâmbătă, 26 ianuarie 2013

cu mult drag.



Vorbesc de un om indragostit. Un om care-mi macina gandurile la ora aceasta din viitor, care ma atrage sa gandesc lucruri marunte, ma obliga sa imi amintesc. Si cum amintirea revine usor, totul e de la sine, nu mai simt nici constrangere, nici slabiciune.
 Si-mi amintesc doar, cum m-am indragostit. Cum indrageam si cum in momentul de fata iubesc. Ca si cum totul s-ar consuma acum si aici, ca si cum maine nu as mai avea acest privilegiu. Azi simt totul pentru ca mi-e prea frica de maine, mi-e prea frica sa nu mai pot simti nimic. Azi sunt eu si nimeni alta si iti strig numele in vis si-mi amintesc de zambetul tau dintai si de primul sarut. De toate “primele dati” ale noastre, de primul ceai, de prima imbratisare, de prima strangere de mana.
Si vreau eternitatea, vreau sa nu uit detalii, vreau ca si peste ani sa stiu ce culoare avea bluza ta albastra, ce inocenti eram si cat de acrisor a fost ceaiul. Vreau sa simt fiorii buzelor tale si cand imi va bate vantul pletele usor crete. A vrea nu e la fel cu realitatea din jur. Azi stiu totul iar peste putin timp voi uita.
Tu imi spui mereu de legatura, de conexiune, cum ca noi am fi doar o bucata de beton care trebuie modelata, intretinuta. Noi nu avem timp, viata e in noi. Desi ne mintim ca va veni o vreme, vremea e acum. Trebuie doar sa-i luam haturile in maini si la fel cum biciul loveste, asa trebuie sa ne lovim unul de altul. Trebuie sa luptam pentru bucatica noastra de suflet, stiu pare greu dar nu imposibil. Fa tu partea de rezistenta si lasa-ma pe mine sa-i defibrilez inima. Fa in asa fel incat sa fiu tot copila, opreste timpul. Tine-l in loc acum si nu-l mai lasa sa fuga. Roaga-l frumos sa ma lase sa-ti spun tot ce am de spus, sa-ti arat tot ce am de aratat si inca mai mult. Sa ne bucuram impreuna.
Desi timpul nu e viu, vorbeste-i. Spune-i ca te-am rugat eu sa faci lucrurile acestea. Ca vreau mai mult ca oricand prezentul sa ne fie prioritar si nu altceva. Ca imi doresc e prea putin spus, vreau cu adevarat e esenta.
Hai sa ne incredem ca ii va bate inima si ca va darama furtuna!

Niciun comentariu: