marți, 8 ianuarie 2013

Cel mai bun!

"Eu sunt cel mai bun", asta imi doresc sa aud de fiecare data cand glasul tau imi gadila urechea. Ca esti tu si nu altii, ca vii mereu sa ma surprinzi cu o carte delicioasa, mai buna acum decat ciocolata. Ca te straduiesti sa faci sa fie totul cat mai bun in jurul nostru si ca desi e iarna, astepti in sufletul tau vara, exact ca si mine.
Imi place sa scriu noaptea cand sufletele astea patru atipesc langa mine si doar bataile inimii mele le mai simt usor.
E placut sa stiu ca tu dormi acum si gandul tau e prea departe de realitate, ca visezi ce ti-am povestit si astepti povestea de seara urmatoare. E ca si cum eu as fi mama ta sau bunica si iti povestesc mult si tu adormi si visezi doar nimicuri.
Imi amintesc acum atingerea celor cinci degete ale mainii tale. E ca si desenul imperfect de pe abdomenul meu dar care imi vine de minune. E asa placut gadilitul coapselor de catre degetele magice si e dulce somnul. Ma chemi acum cum vrei tu si chiar daca as vrea nu as putea spune numele meu lumii de afara. E magica atmosfera ce o cream in casa si in camera cu decor cald. Tocmai din cauza ta nu pot spune nimic lumii, nu pot depana amintiri din "casa cu jucarii", caci s-ar irosi si nu ar mai fi bune la nimic. Mi-e dor de tine la fel cum mi-e dor de somn, in fiecare dimineata si seara.
Doar ia-ma in brate sa-mi asculti ritmul respiratiilor. Maine, facem schimb.

Niciun comentariu: